maandag 19 december 2011

Winnaars #21

We hebben weer heel veel leuke labels voorbij zien komen de afgelopen twee weken,
maar er kan er maar één de winnaar zijn he. Aan ons als DT de lastige taak om de
allermooiste uit te kiezen.

En we hebben dit keer gekozen voor de tag van
Jij bent dus onze nieuwe gastdesigner!

dan hebben we ook nog een prijs voor de random winnaar
en dat is geworden

en dat is ...
met deze mooie kerstlabel

Onze felicitaties aan jullie beide,
deze badge mogen jullie meenemen en op je eigen blog plaatsen.

Willen jullie ook even contact met ons opnemen via de mail voor jullie prijs?

5 opmerkingen:

  1. Joukje en Rosina : Gefeliciteerd !! Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met jullie prijs dames.

    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw..Geweldig leuk dat ik met m'n kaartje heb gewonnen!
    Bedankt allemaal.
    Ik heb inmiddels een mail gestuurd.
    Fijne kerst toegewenst.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een verrassing , dat de random reader op mijn kaartje is gestopt.....Ik ben er echt van onder de indruk en doe jullie heel hartelijk bedanken voor de kans om met jullie hele leuke challenges mee te doen....
    Het is altijd heel erg leuk om een kerstcadeautje te krijgen.....

    Ik wens jullie verder hele fijne feestdagen
    groetjes Rosina

    p.s. ik heb de mail verstuurd,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met genoegen heb ik jullie challenges gevolgd ook al ging de Random Reader mij voorbij, maar ik wens jullie wel een goede jaarwisseling toe en ik hoop dat er volgend jaar weer leuke challenges bij komen. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen